Product informatie
- ISBN 9789043016759
- ISBN 10 9043016756
- Druk 3
- Bindwijze Paperback
- Taal Nederlands
- Uitgever Pearson Benelux B.V.
- Onderwerp Economie, recht en bedrijfskunde HOGER ONDERWIJS
- Beschikbaar sinds 10 Juli 2009
Samenvatting
CRM is tegenwoordig een bekende term in het bedrijfsleven, maar het is voor organisaties niet altijd duidelijk hoe ze er invulling aan moeten geven. Ze worstelen met vragen als: Wat willen we werkelijk bereiken met CRM? Willen we een klantgerichte organisatie? Wat moeten we doen om deze te krijgen? Welke CRM-systemen zijn nodig voor de ondersteuning van het beleid en hoe worden deze geïmplementeerd? Customer Relationship Management biedt de theoretische basis om deze vragen te kunnen beantwoorden. Er wordt aandacht besteed aan de strategische, organisatorische, commerciële en IT-aspecten van CRM. Daarnaast komt zowel de analytische als de operationele CRM aan bod. Deze derde editie is volledig geactualiseerd en bespreekt ontwikkelingen zoals multichannels en cross ... channels, de verrijking van waardeproposities, customer centricity, customer experience management, internet en sociale netwerken. Belangrijke kenmerken van dit boek:* een managementbenadering* elk hoofdstuk eindigt met een case die de theorie illustreert* voorbeelden uit diverse bedrijfstakken Op de bijbehorende website zijn powerpoints en een docentenhandleiding beschikbaar. Customer Relationship Management is geschreven voor studenten aan economische opleidingen. Daarnaast zullen ook mensen uit het bedrijfsleven die zich in CRM willen verdiepen baat hebben bij dit boek. Ed Peelen is hoogleraar Marketing/CRM en partner bij ICSB Marketing & Strategie.
Boeken van E. Peelen
Meer boeken van uitgever Pearson Benelux B.V.
Meer boeken met de onderwerpen Economie, recht en bedrijfskunde HOGER ONDERWIJS
Veel gestelde vragenmeer antwoorden
Hoe werkt Resale.nl?
Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.
Hoe kom ik in contact met de verkoper?
Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.
Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?
Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.
Hoe kan ik een boek kopen?
Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:
- Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
- Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
- Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
- Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
- De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.
Hoe weet ik wat ik koop?
Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.
Kopers over Resale.nl
bart van gijsel
"Ik ben erg tevreden over deze verkoper de familie thus. Goede snelle levering."
Patrice Michel
"De verkoper heeft er alles aan gedaan om het door mij bestelde product zo snel mogelijk naar mij toe te krijgen. Heeft me van iedere stap op de hoogte ..."
marjolein
"Besteeling snel bezorg, in goede staat net zoals beschrijving en goede communicatie met verkoper!"
marjolein
"Goed contact, snel en in goede orde ontvangen. Staat van het boek was zo goed als nieuw!"
hilda1
"goede medewerking en hulp dank u wel"
Tineke
"Het bestelde werd netjes en snel afgeleverd. De prijs was goed."
stacy
"Goed verpaktBoek ziet er mooi uit"
elisa
"Goede levering alleen jammer dat er niet bij was gezet dat er al in geschreven was"
Elly
"Verkoper reageerde snel op mijn emails en heeft ook het boek snel opgestuurd.Het boek was niet van nieuw te onderscheiden. Was waarschijnlijk niet gebruikt. ..."
Gerard+[2]
"Prettig contact gehad en goed zaken kunnen doen."