€ 5,-
Exclusief verzendkosten
Bespaar 81% € 20,95
Nieuwprijs € 25,95
Reputatiemanagement is meer dan ooit bepalend voor zakelijk, politiek enpersoonlijk succes. Het vertrouwen in ondernemingen en hun bestuurders isde laatste jaren als sneeuw voor de zon verdwenen. Het publiek is niet op zoeknaar een oplossing, maar naar de schuldige. Actuele voorbeelden als ANWB, BP,de Nederlandsche Bank, Inholland, Nokia, de Staatsloterij en Toyota zeggengenoeg. Bestuurders liggen steeds vaker persoonlijk onder vuur.Tegelijkertijd zijn organisaties met een goede reputatie aantrekkelijker voorklanten, investeerders, medewerkers, de politiek en de pers. En ze zijn beterin staat om crises te overleven. Denk aan Albert Heijn, Van Gansewinkel Groep, McKinsey, Nationale-Nederlanden, Rabobank en TNT. Dat stelt iedereen die zich bezighoudt met reputatiemanagement in de praktijk ... voor een complexe taak. Het ontwikkelen van naam en faam hangt niet af van één individu, maar juist van wat de organisatie als collectief aan de wereld laat zien. De uitdaging: maak van medewerkers ambassadeurs.De vent is de tent is het standaardwerk voor iedereen die met eputatiemanagementaan de slag wil: communicatie- en marketingprofessionals, leidinggevenden en zij die dat willen worden. Een praktisch boek met de meest recente inzichten op het gebied van positionering en identiteitsontwikkeling, social media, crisiscommunicatie, maatschappelijk verantwoord ondernemen en storytelling.Paul Stamsnijder (1968) helpt mensen en organisaties hun leiderschap te ontwikkelen. Hij is founding partner van de Reputatiegroep, de eerste onafhankelijke adviespraktijk voor reputatievraagstukken in de Benelux. Daarnaast is Stamsnijder programmadirecteur voor de postdoctorale opleiding Master of Reputation Management van EURIB, het European Institute for Brand Management. Hij publiceerde eerder Goed nieuws in kwade tijden: crisiscommunicatie in de praktijk (2002) en Het merk is dood, leve het merk: rebranding ¿ mislukking of meesterwerk (2008).
Voor dit studieboek is er 1 advertentie geplaatst.
Exclusief verzendkosten
Bespaar 81% € 20,95
Nieuwprijs € 25,95
Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.
Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.
Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.
Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:
Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.
"Ik ben erg tevreden over deze verkoper de familie thus. Goede snelle levering."
"De verkoper heeft er alles aan gedaan om het door mij bestelde product zo snel mogelijk naar mij toe te krijgen. Heeft me van iedere stap op de hoogte ..."
"Besteeling snel bezorg, in goede staat net zoals beschrijving en goede communicatie met verkoper!"
"Goed contact, snel en in goede orde ontvangen. Staat van het boek was zo goed als nieuw!"
"goede medewerking en hulp dank u wel"
"Het bestelde werd netjes en snel afgeleverd. De prijs was goed."
"Goed verpaktBoek ziet er mooi uit"
"Goede levering alleen jammer dat er niet bij was gezet dat er al in geschreven was"
"Verkoper reageerde snel op mijn emails en heeft ook het boek snel opgestuurd.Het boek was niet van nieuw te onderscheiden. Was waarschijnlijk niet gebruikt. ..."
"Prettig contact gehad en goed zaken kunnen doen."