Product informatie
- ISBN 9789058754875
- ISBN 10 9058754871
- Druk 1
- Bindwijze Paperback
- Taal Nederlands
- Uitgever Boom uitgevers Amsterdam
- Onderwerp Management algemeen
- Beschikbaar sinds 23 December 2015
Samenvatting
Aan welke organisatie zou jij je eigen naam wel willen verbinden? Welke organisaties waardeer je om wat ze zÃjn, en om wat ze dóen? Welke organisaties die jij kent creëren waarde voor al hun stakeholders? Over dit soort organisaties gaat Wat is onze naam waard? En vooral: hoe je zo\'n organisatie wordt. Het eenzijdig sturen op aandeelhouderswaarde uit de afgelopen tientallen jaren heeft ons niet verder gebracht dan een wereldwijde economische crisis. Een nieuw perspectief is noodzakelijk. Onze huidige economie heeft organisaties nodig die niet alleen waarde creëren voor hun aandeelhouders, maar juist ook voor hun klanten, hun medewerkers én de maatschappij waarbinnen ze opereren. Dat is beter voor iedereen. Kan dat dan? ... Ja! Dit boek laat zien hoe organisaties die zich richten op al hun stakeholders op lange termijn veel succesvoller zijn dan de beurshelden van vandaag. Wat is onze naam waard? laat de principes zien die ten grondslag liggen aan duurzame waardecreatie, namelijk de drie waardegolven: * Leid de waarde; * Manage de waarde; * Market de waarde. Hoe creëer je duurzame waarde? Hoe zorg je ervoor dat alle stakeholders enthousiast zijn over je organisatie? Dit boek geeft antwoord op al deze vragen aan de hand van vele voorbeelden, inspirerende cases (waaronder Rabobank, Starbucks, Aravind Eye Hospital en Zappos) en nieuw onderzoek. Bovendien krijg je als lezer indringende vragen voorgelegd ter zelfreflectie en tools aangereikt om zelf mee aan de slag te gaan. Jeroen Geelhoed is partner bij &samhoud, een gewoon ongewoon adviesbureau. Salem Samhoud is oprichter van &samhoud, adviseur van raden van bestuur en tevens honorary professor aan de Management School van de University of Sheffield. Ingrid Smolders is managing partner en verantwoordelijk voor de People Equity-tak van &samhoud. Onder het motto \'Together we build a brighter future\' brachten ze de ideeën uit dit boek bij anderen en bij zichzelf in de praktijk. Dit leidde tot de brandstore &samhoud places en tot verschillende prijzen, waaronder #1 Great Place to Work in Europa.
Boeken van Salem Samhoud & Ingrid Smolders & Jeroen Geelhoed
Meer boeken van uitgever Boom uitgevers Amsterdam
Meer boeken met de onderwerpen Management algemeen
Veel gestelde vragenmeer antwoorden
Hoe werkt Resale.nl?
Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.
Hoe kom ik in contact met de verkoper?
Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.
Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?
Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.
Hoe kan ik een boek kopen?
Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:
- Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
- Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
- Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
- Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
- De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.
Hoe weet ik wat ik koop?
Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.
Kopers over Resale.nl
bart van gijsel
"Ik ben erg tevreden over deze verkoper de familie thus. Goede snelle levering."
Patrice Michel
"De verkoper heeft er alles aan gedaan om het door mij bestelde product zo snel mogelijk naar mij toe te krijgen. Heeft me van iedere stap op de hoogte ..."
marjolein
"Besteeling snel bezorg, in goede staat net zoals beschrijving en goede communicatie met verkoper!"
marjolein
"Goed contact, snel en in goede orde ontvangen. Staat van het boek was zo goed als nieuw!"
hilda1
"goede medewerking en hulp dank u wel"
Tineke
"Het bestelde werd netjes en snel afgeleverd. De prijs was goed."
stacy
"Goed verpaktBoek ziet er mooi uit"
elisa
"Goede levering alleen jammer dat er niet bij was gezet dat er al in geschreven was"
Elly
"Verkoper reageerde snel op mijn emails en heeft ook het boek snel opgestuurd.Het boek was niet van nieuw te onderscheiden. Was waarschijnlijk niet gebruikt. ..."
Gerard+[2]
"Prettig contact gehad en goed zaken kunnen doen."