Zapklare Brokken

Auteur Hanneke van Dijk en Hans van Dijk
Zapklare Brokken

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789078263036
  • ISBN 10 9078263032
  • Druk 1
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

De reclame is een bijzondere bedrijfstak. Je kunt er net zoveel verdienen als een hersenchirurg zonder ooit iets geleerd te hebben. Wat je nodig hebt is talent, gezond verstand en een boek met inzicht in hoe reclame werkt. En dat is er nu: een handzaam, leesbaar en leuk boek van een insider. Een belangrijke motivatie voor auteur Hans van Dijk om het boek Zapklare brokken te schrijven is zijn waarneming dat het matig is gesteld met de kwaliteit van reclame in Nederland. Door de smalle marges in de branche is er weinig tijd voor een adequaat leertraject. Jonge reclamemakers worden snel in het diepe gegooid. De auteur laat aan de hand van vele voorbeelden zien, waaraan je een goede campagne kunt herkennen. Met Zapklare brokken maakt Van Dijk reclame voor goede reclame. Vrijwel alle theorieën, ...begrippen en vaktermen die dagelijks in de reclamewereld worden gebruikt, komen aan de orde. USP, image, positioneren, reason why, merk, concept, likeability....alles wordt helder uitgelegd. Zapklare Brokken is vooral een praktische gids. Hoe werkt een reclamebureau? Wat komt er kijken bij het bedenken van een idee? Waarom is reclame verslaafd aan Bekende Nederlanders? Hoe zit het bureaulandschap in elkaar? En: hoe vind je er een baan? Zapklare brokken is een must voor iedereen die iets met reclame heeft te maken vanuit de bureauwereld danwel vanuit adverteerderszijde. Hoewel niet specifiek geschreven als studieboek, is het boek prima inzetbaar in opleidingstrajecten. Zapklare Brokken is dermate toegankelijk en vlot geschreven dat het een breed publiek ook van buiten de reclame zal boeien. Over de auteurHans van Dijk is copywriter, en was enkele jaren de meest bekroond copywriter van Nederland. Hij werkte mee aan veel geprezen campagnes voor onder andere ABN AMRO, Hak, Melkunie, Mora, het Rijksmuseum en Shell. Recent werd een slagzin van hem en toenmalig partner Bart Kuiper Wij van WC-Eend door het GVR uitgeroepen tot beste slagzin aller tijden. Hij heeft gewerkt bij diverse toonaangevende bureaus en is nu actief vanuit zijn eigen reclamebureau Skipintro.

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.