Product informatie
- ISBN 9789087281908
- ISBN 10 9087281900
- Druk 1
- Bindwijze Paperback
- Taal Engels
- Uitgever Universiteit Leiden hodn Leiden Universi
- Onderwerp Taal en cultuur algemeen
- Beschikbaar sinds 6 September 2013
Samenvatting
Verbal and visual rhetoric in a media world. Introduction Hilde van Belle 1. Theory and explorations The Words of Other People: the Fundamental Role of Testimony in Rhetorical Argumentation Christopher Tindale In Support of the Weak Rhetoric-as-Epistemic Thesis: On the Generality and Reliability of Persuasion Knowledge Frank Zenker The Function of Rhetoric in the Translation of the Qur'an Hanadi Behairi A Cognitive Supplement to Rhetorical Theory: Potential Benefits from Investigating Neuroscientific Evidence Jens Koed Madsen 2. Rhetorical analysis Time for a Euro Currency Syringe Injection? Bank Crisis Financial Credit Metaphors in 'The Economist' Eric Caers Let's Philosophize. The Rhetoric of Popular Philosophy in Alain de Botton's "Status Anxiety" Jeroen Lauwers ... Self-deprecation as a Hazardous Humor Technique in Informative Speeches Sarah Gagestein, Bas Andeweg, Jaap De Jong and Martijn Wackers Actio Capital: the Nonverbal Resources of Rhetoric Marie Gelang Teaching for Thinking and Rhetoric: the Contribution of Rhetoric to the Argumentative Writing of Students of a Greek Elementary School Smaragda Papadopoulou & Fotini Egglezou 3. Media discourse British Media Discourse on the Wearing of Religious Symbols Ruth Breeze Women among Themselves. A Discourse Analysis of Relationship Advice in Two Popular Flemish Women's Magazines Maaike Van de Voorde & Martina Temmerman Author-character as Rhetorical Strategy: Constructing the Ethos of the Newspaper Columnist Fernando López Pan & Javier Serrano The Heuristic Function of Rhetoric in Journalistic Discourse: Doxopraxie and Polemic Schematization Veronique Magaud Ethos Under Construction. The Role Switches of Victims and Offenders in News Stories Willem Koetsenruijter Criminals as heroes. News Media Rhetoric in the Heineken Kidnap Case Janno Lanjouw & Peter Burger 4. New Media Netoric. An Approach to New Media Rhetoric Petra Aczél 'OMG. You ready?' Rhetorical Argumentation in Gossip Celebrity Blogs Margarita Esther Sánchez Cuervo Rhetorical Strategies on User-Contributory Sites Anna Tereszkiewicz A Multimodal Rhetoric of Unity and Persuasion for Global Citizenship: Teaching Students to Be Critical Prosumers of Cultural Artefacts Sue Kuykendall & Matthew Kim 5. Visual Rhetoric Memoria in Documentary Film: How Spectators Remember Sequences and Actualize Public Memory Christoph Sauer The Use of Allusions to Literary and Cultural Sources in Argumentation in Political Cartoons Eveline Feteris Maneuvering Strategically in Political Cartoons: Transforming Visualizations of Metaphors José Plug Involvement, Immersion and Intervention: Rhetorical Recruitment of Readers in Social Marketing Message Design Susan Hogben Formulas of Prize Winning Press Photos Jens Kjeldsen A Nice Clip to Get the Judge Favorably Disposed? Paul Van den Hoven
Meer boeken van uitgever Universiteit Leiden hodn Leiden Universi
Meer boeken met de onderwerpen Taal en cultuur algemeen
Veel gestelde vragenmeer antwoorden
Hoe werkt Resale.nl?
Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.
Hoe kom ik in contact met de verkoper?
Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.
Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?
Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.
Hoe kan ik een boek kopen?
Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:
- Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
- Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
- Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
- Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
- De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.
Hoe weet ik wat ik koop?
Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.
Kopers over Resale.nl
bart van gijsel
"Ik ben erg tevreden over deze verkoper de familie thus. Goede snelle levering."
Patrice Michel
"De verkoper heeft er alles aan gedaan om het door mij bestelde product zo snel mogelijk naar mij toe te krijgen. Heeft me van iedere stap op de hoogte ..."
marjolein
"Besteeling snel bezorg, in goede staat net zoals beschrijving en goede communicatie met verkoper!"
marjolein
"Goed contact, snel en in goede orde ontvangen. Staat van het boek was zo goed als nieuw!"
hilda1
"goede medewerking en hulp dank u wel"
Tineke
"Het bestelde werd netjes en snel afgeleverd. De prijs was goed."
stacy
"Goed verpaktBoek ziet er mooi uit"
elisa
"Goede levering alleen jammer dat er niet bij was gezet dat er al in geschreven was"
Elly
"Verkoper reageerde snel op mijn emails en heeft ook het boek snel opgestuurd.Het boek was niet van nieuw te onderscheiden. Was waarschijnlijk niet gebruikt. ..."
Gerard+[2]
"Prettig contact gehad en goed zaken kunnen doen."