MediaMatters Playful identities through digital media

Redacteur Jos de Mul , Michiel de Lange , Joost Raessens , Valerie Frissen en Sybille Lammes
MediaMatters Playful identities through digital media

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789089646392
  • ISBN 10 9089646396
  • Druk 1
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

1. Valerie Frissen, Sybille Lammes. Michiel de Lange, Jos de Mul & Joost Raessens - Homo Ludens 2.0: Play, media, and identity[-][-]Part I. Play[-]2. Introduction to Part I - Play[-]3. Kenneth J. Gergen - Playland: Technology, self, and cultural transformation[-]4. Stef Aupers - Spiritual play: Encountering the sacred in World of Warcraft[-]5. Daniel Cermak-Sassenrath - Playful computer interaction[-]6. Menno Deen, Ben Schouten, Tilde Bekker - Playful identity in game design and open ended play[-]7. René Glas - Breaking reality: Exploring pervasive cheating in Foursquare [-]8. Valerie Frissen - Playing with bits and bytes. The savage mind in the digital age[-][-]Part II. Media[-]9. Introduction to Part II - Media[-]10. Gordon Calleja - Ludic identities and the magic circle[-]11. ... Adriana Souza e Silva & Jordan Frith - Location-based mobile games: Interfaces to urban spaces[-]12. Richard Ling - The playful use of mobile phones and its link to social cohesion[-]13. Sybille Lammes - Digital cartographies as playful practices[-]14. Patrick Crogan - Play (for) time[-]15. Joost Raessens - Playful identity politics: How refugee games affect the player\'s identity[-][-]Part III. Identity[-]16. Introduction to Part III - Identity[-]17. Jeroen Jansz - Playing out identities and emotions[-]18. Jeroen Timmermans - Playing with others: the identity paradoxes of the web as social network[-]19. Leopoldina Fortunati - New media, play and social identities[-]20. Michiel de Lange - Playing life in the metropolis: Mobile media and identity in Jakarta[-]21. Frans Mäyrä - The conflicts within the casual: The culture and identity of casual online play[-]22. Jos de Mul - Afterplay

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.