Storm in de media

Redacteur Tony van der Meulen
Storm in de media

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789460032097
  • ISBN 10 9460032095
  • Druk 1
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

Alom ter wereld hebben de media het moeilijk, zeker ook in Nederland. Vooral kranten en weekbladen kampen met teruglopende oplagen en snel slinkende advertentieinkomsten. Hoe kunnen de redacties deze crisis overleven en welke keuzes moeten daarbij worden gemaakt? Ter ere van het gouden jubileum van Het Nederlands Genootschap van Hoofdredacteuren worden in Storm in de media tien dilemma's in tijden van crisis voorgelegd aan steeds twee hoofdredacteuren met tegengestelde oplossingen. Jonge, veelbelovende maar vooral kritische journalisten doen hiervan verslag. Zo geeft Storm in de media een uniek kijkje achter de schermen van de hoofdredactionele keuzes in Nederland. Wie weet de oplossing, en waarom? Samenstelling en eindredactie, Tony van der Meulen, oud-hoofdredacteur Brabants Dagblad ... Met medewerking van: Henk Blanken, adjunct hoofdredacteur Dagblad van het Noorden; Pieter Broertjes, hoofdredacteur de Volkskrant; Bart Brouwers, hoofdredacteur Sp!ts; Birgit Donker, hoofdredacteur NRC Handelsblad; Altan Erdogan, hoofdredacteur Revu; Frits van Exter, hoofdredacteur Vrij Nederland; Leo Hauben, hoofdredacteur L1; Frits Huffnagel, mediawethouder Den Haag; Hans Laroes, hoofdredacteur NOSNieuws; Marcel van Lingen, directeur-hoofdredacteur GPD; Jan Geert Majoor, hoofdredacteur Hollandse Dagbladencombinatie HDC; Rimmer Mulder, hoofdredacteur Leeuwarder Courant; Tim Overdiek, adjunct hoofdredacteur NOSNieuws; Huub Paulissen, hoofdredacteur Dagblad de Limburge; Kees Pijnappels, hoofdredacteur De Gelderlander; Ben Rogmans, uitgever De Pers; Willem Schoonen, hoofdredacteur Trouw; Harm Taselaar, hoofdredacteur RTL Nieuws; Laurens Verhagen, hoofdredacteur NU.nl; Dominique Weesie, hoofdredacteur GeenStijl.

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.